Sunday, May 10, 2009

tenkiu encik tester!! tenkiu mum..~

hehe~Yabedabedut...agk ske la ngn encik tester jpj tu...baik!!!chewah..kalo baik tu,puji melambung2..mana xnya..mmg baik pon..sampe tak rasa la tgh test~hehe...ni dh test kali ke-2 aku.takkan nak rugikan RM 65 lg?? waduh2..bikin gawat...y hari tu..pakcik tester tu pkai spek bersilau,x da eye contact langsung!!! mmg nervous giler !! yg plg geram..kna re-test 2 bgn pulak tu...bhg2 hari tu kt parking 3 penjuru,bhg 3 belok kiri ,aku termasuk lorong kanan!!
dia tulis kt test card tu "memandu berbahaya"...mmg aku cari nahas! tu dah jadi kesalahan mandatori !

"nak buat camner pakcik,sy nervous"

tapi hari ni..aku berazam,taknak abeskan duet my parents..mesti buat elok2 amalia!! chaiyookk..
dan..alhamdulillah
dpt jugak "P"..


cayalah encik tester~ anda mmg ramah-tamah...x sempat sy nak buat salah byk2 !! haha...



yey~ nnti bole la drive keta charade aura daddy..haha!!better dr biarkan keta tu diparkingkan je..hehe

tp ayah..when u wanna buy auto car 4 us??btw..i already got warning
"P" owner can use manual only !! adoii.........
ahakz!! x lupa..tenkiu so muc ntok cikgu Zul(cikgu keta la) yg byk bersabar..haha
n cikgu ku halim(lthn tambahan 1 jam tp ckgu kasi 1.30 jam) wahaha..syok2 ..mmg mesra pelajar =) t.h.e.y

x lupa jugak!!happy mother's day to noor aduni bt haji harun a.k.a my blove mum
km syg mak.......

4 comments:

Marlina Salleh said...

waaa..
dh da lesen!!
leh la jd driver aku!!
hahaha

amalia said...

wahahaha~
ni y x best!!

dben|adilaishak said...

haha.cacat hg. tahniah2 dpt p dh.gaga

amalia said...

cess~
jem btoi la dben nih..