Wednesday, May 20, 2009

...org jauh balik..

Alhamdulillah...hari ni abg selamat sampai pulang ke rumah..."welcome back abang"!!!!mak,tok,mak ngah n mak lang dari pg semalam busy buat ketupat n rendang.Almaklumlah,org jauh nak balik...itulah salah satu cara diorang nak tunjukkan yang diorang sayang kan? agak jeles nih...ekekeke~haha...Risau jugak abg balik ni,kan H1N1,dia cakap tempat dia memang takder,tapi nak pg airport new york tu ada,pastu transit pulak kat Hong Kong..mak ai,tempat serius tu! Aku pon busy la ym ngn dia cakap suruh pakai mask tu..ala y protect tu la..
sekali dia cakap"tau la..abg dah plan",hehe..aku cakap la,reminder ntok beloved bro..haha..agak poyo la jawapan tu..memang la,nak sayang sapa lagi kalo tak sayang adik-beradik nih ?
mama mata air abg pon asyik busy jer call jer,showing her care....mmg dia care pon,x kisah sesapa ja..tambah2 bakal tuttt.......haha

abg cakap rimas dia dok kat dlm flight , 9 jam pakai mask tu,sabar je la.Takot dpt penyakit tu,lg teruk..kan?pastu turun kt KLIA ada check up plak.ambik suhu badan la,siap tangkap gambar lg(diorang nak masuk record kot,senang detect nanti) tp keseluruhannya mmg penat la...tapi tapa,nampak Malaysia memang sgt teliti nak cegah H1N1 dari merebak seluruh malaysia.saya sayang malaysia sebab MALAYSIA sgt CARE ....

apa yang aku tunggu bila abg balik???jeng-jeng-jeng...PRESENT la..ni saya punya!

aku cakap nak yang murah tapi versatile...





sekarang kes ragut !



Pastu,cerita bila abg dah sampai rumah.meriah bukan main la...selongkar beg!
Satu lagi yang abg x sempat nak beli,perfume ntok amalia! Takut nak pergi shoping sbb skrg ni kes H1N1,yang beli ni,semua beli lama dah......ok la abg,yang ada ni pon lebih dari cukup.Pastu pukul 1tengah hari,bila semua org nak menyuap nasi ke dalam mulut dia nak tidor!Dia cakap kat sana pukul 1 pagi nih...masuk bilik dalam 15 minit,dia keluar sambil berkata...
PANAS nya
dengan muka mamai,masuk bilik yang ada ekon!adoi........




















...

4 comments:

cOrEaTAn said...

wow.,...nk ngorat abg leh tak??
hahahahahah

INTAN SOFIA said...

hahaha,best baca post ni=))

malia,add ym aku..
inrox_channel@yahoo.com

amalia said...

aik cik coretan~
gagaggaaa.....
hahaha~

=)

amalia said...

intan...all da best nanti ank pon bole bwk blk present gak
haha~
okaih nnti aku add ym..

=P